Merken bouwen is naam maken. Letterlijk. Soms kan het verstandig zijn om een nieuwe naam te overwegen. Soms is dit zelfs een voorwaarde. Ook kan het wenselijk zijn om een merkconcept te ontwikkelen. Zo’n merkconcept is niet alleen een visuele doorvertaling (design) van de identiteit van je organisatie maar het belichaamt ook je gedachtegoed en vormt het vertrekpunt voor alle communicatie.
In overleg stemmen we af wat de vertrekpunten zijn voor de Brand Creation.
- Merk- en productnaamontwikkeling
- Merkconcept ontwikkeling
- Pay-off en slogans
- Visuele identiteit / huisstijl
- Beeldconcept
- Fotografie
- Tone of voice guidelines
- Brand story & copy
- Toepassing middelen, interieur etc.
Brand Creation
Als je identiteit helder is, hebben we een duidelijk beeld van wie je bent. Hetzelfde geldt voor je markt, concurrenten en doelgroep. We kunnen nu gericht aan de slag met de creatie (in de breedste zin van het woord) van je merk!
We gaan een uniek merk creƫren dat niet alleen als een maatpak over je identiteit valt, maar ook nog eens onderscheidend is ten opzichte van je concurrenten, en authentiek is voor je doelgroep.
Brand Identity / Brand Creation / Brand Management
Vorm geven
aan je merk
Een merk is nooit af...
Een sterk merk blijft zichzelf steeds ontwikkelen. Het beweegt mee met de constant veranderende vraag van de markt. Je merk vraagt dus om continue zorg en aandacht. Het onderhouden ervan is een doorlopend proces waarbij DeltaZuid kan monitoren en adviseren. Als je merk staat als een huis, is het tijd om de wereld kennis te laten maken met je merk. We gaan met de buitenwereld communiceren vanuit je merk.
Je merk is in de Brand Management fase beland.
Je merk is in de Brand Management fase beland.