Brand Management
Het managen van je merk, oftewel het consistent communiceren ervan naar buiten toe (maar ook naar binnen) is essentieel. Je zou dit kunnen vergelijken met relatiemanagement. Iets heeft aandacht nodig om te groeien.
Als je blijft investeren in je merk, zul je zien dat de waarde ervan gaat toenemen en je op langere termijn hiervan de vruchten plukt. We ondersteunen je hier graag bij, want na het creƫren van je merk, willen we vooral ook dat het positief gaat werken voor je.
Brand Identity / Brand Creation / Brand Management
De brug tussen je merk en de markt
Als je merk eenmaal staat, wil je dat het gezien én beleefd wordt. Dit is een continu proces waarbij aandacht en consistentie een vereiste zijn. En omdat we naast aantrekkelijke ook doeltreffende projecten willen ontwikkelen, ondersteunen we je vanuit merkstrategie tot en met de uitvoering van marketing en diverse communicatiemiddelen. Je kunt hierbij denken aan het bewaken van de merkconsistentie (Brandcenter). Maar ook strategisch advies merkontwikkeling en de uitvoering en/of begeleiding van marketing & communicatieactiviteiten behoren tot de mogelijkheden.
Het Brandcenter
Het Brandcenter is een online management tool voor je merk. Een centraal punt waar alle aspecten van je merk verzameld en toegankelijk gesteld worden. Het stelt je organisatie in staat om zelf het merk eenvoudig te beheren waarmee consistentie gewaarborgd blijft. Eén van de belangrijkste voorwaarden om de zichtbaarheid en herkenbaarheid ervan ruimte te geven.
Met het Brandcenter slaan we de brug tussen je merk en het managen ervan. Kortom, het draagt bij aan een consistent en sterk merk! Contact ons vrijblijvend voor meer informatie.